30 augustus 2011

Zeeuws meisje



This is me, here at Turning pages, on two Twitter accounts, Pinterest and a few other social networks. I made this logo about 10 years ago. When I started blogging and tweeting I dusted off the logo and since then I've been using it as an alter ego. 
The logo is based upon a butter brand called Zeeuws meisje (see below). Zeeuws meisje is synonymous  with: a distinct accent, old fashioned, thrifty and folklore dresses. When I was 18, I left Zeeland to study and people around me started calling me Zeeuws Meisje.








In case you're wondering what I actually look like:


Some say I look like Mona Lisa...

12 opmerkingen:

  1. You DO look a little like the Mona Lisa! How cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Jane! However, I never know whether I see it as a compliment or not... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He leuk, wist niet dat je er echt zelf verstopt in zat! In je logo dus!
    Ik zie toch ook wel overeenkomsten tussen jou & Mona, het zit hem in de ogen denk ik! Maar zie het in ieder geval als een compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha! Grappig dat je dat nog nooit gezien had! Meer mensen zien het niet :-)
    Dank je voor het Mona-compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha geweldige foto met de mona lisa! en je kan het zeker zien als compliment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen, een erg leuk post dit! Ik vind je als zeeuwsmeisje erg schattig, je Mona Lisa look heel erg lijken! En tot snel weer, in het 'echt', als ' buurvrouw' ! Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes you do - what a beautiful photo AND I love the story behind your design, I had no idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie post, die had ik gemist. Ik blijf bij mijn statement, ik vind je logo en je eggie heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting Turning Pages. I refresh this blog almost daily so check out my new posts. I'd love to hear what you think so please leave me a message. Thanks, and hope to see you back soon!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...